tisdag 12 oktober 2010

100 kg benpress

Gjorde det igen (igår alltså). 100 kg benpress, 3set 12 rep. Varför har jag inte träningsvärk?
Körde mitt vanliga styrkeprogram, alla stora muskelgrupper. Samtliga minst 5 kg mer än vanligt.
Och Yes! Jag fick lite mjölksyra och bendarr.
"Värmde upp" med 30 min på crosstrainern, fatburning programmet. Med en puls på 130-150.
Rätt bra jobbat!

Min skitmobil hjälpte dock upp pulsen en del. Musikspelaren i den har valt att bara spela halva låtar och sen byta till nästa.
Den åker snart i väggen!

Firade en 13 åring igår med pizza och tårta igår. Min pizza blev dock ett kycklingspett och en liten bit tårta slank ner. Men jag var nöjd. Så himla gott är det faktiskt inte.
Restaurangbesök ikväll igen. Hoppas det bjuds på något nyttigt. Landstinget informerar om jobbläget och gör kortare "anställningsintrevjuer" för bemanningen på sjukhuset.
Har tagit på mig de tightaste jeansen så det inte ska rymmas så mycket mat.
Till lunch blir det sallad.
Nu luktar det bränt.
Måste stänga av den dammiga datorn.
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar