lördag 16 oktober 2010

Gröt - Nej tack!

10 dagar utan havregrynsgröt resulterade i -7cm på midjemåttet.
2 ägg, en knäckemacka och kaffe gav bättre resultat.
Vågen visar dock "bara" på -1 kg, from the beginning alltså. Inte mycket. Men okej, ryggen är slätare och nedre delen av magen har minskat rätt bra.

Tvångsvilat tisdag och onsdag. Mot min vilja alltså. Övriga dagar har jag kört HÅRT.
Skriver upp exakt antal kilon, repetitioner och antal set på varje övning. Redovisar inte allt här, det blir för trist. Men det går frammåt och det blir tyngre vikter.

Tar en kapsel Hyperdrive varje morgon plus en innan träning. Igår och idag glömde jag ta den innan träning och det märktes. Jag körde lika tungt som vanligt, men fick mjölksyra lite för tidigt. Träningsupplägget var lite annorlunda idag. Uppvärmning på cross 15 min (fatburn), styrketräning - det vanliga. Hämta barn på kalas. Tillbaka till gymmet (med barnen) och körde kondition, crosstrainer 30 min.
Att vara morsa är inget hinder för att träna. Men man måste hitta sina sätt och prioritera. Återigen, denna kvinna inspirerar mig!

3 kommentarer:

  1. Fint med nya bloggen!

    Jag håller med, att vara mamma är en riktigt dålig ursäkt att inte träna. Kör hårt!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Du är ju otrolig! /Doris

    SvaraRadera