söndag 24 oktober 2010

Eddy Wata - I like the way

Idag är en sån där bra dag. Vaknar och tar på sig träningskläderna, för att snabbare komma iväg till gymmet.
Vaknar glad också! WoW! Livet leker och jag gillar det. Från 0-100 bara över en natt sådär. Livet med mig är som ett kinderägg, flera överraskningar i ett.

Maken har dock klagat... över min tillkommande aggressivitet om kvällarna. Han tror att det är en biverkan av Hyperdrive. Maybe baby. Ska testa ta en på morgonen och en på e.m. För aggressiviteten verkar komma då den går ur kroppen. Har fått rätt mycket utslag i fejset. Blaffiga finnar. Antagligen också från Hyperdrive. Men det är enkelt att trolla bort med lite smink från Joe Blasco. Dessutom tar väl finnarna ner åldern.

Trevlig dag i gymmet och en bra matdag. Pauluns musli o yoghurt till frulle, räkomelett till lunch och karré till middag. Kondition en hel timme; löpband (minimalt med löp p g a tung lever som skaver mot revbensbågen) fick inte upp pulsen till mer än 130. Gav mig efter 30 min och körde 30 min cross, med en snittpuls på 151.

Har kommit några sidor fram i boken om Isodieten. Verkar vara en klokbok. Ska läsa på lite mer innan jag bestämmer om jag ska ge mig in på det. Har inte vägt mig på över en vecka. Men jag känner på byxorna och trosorna att omfånget minskat och mina lovehandles är nästintill obefintliga. Hjälp! Vad ska han då hålla i?

Här en härlig låt som man inte kan låta bli att svänga på höfterna till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar