tisdag 21 september 2010

ÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!

Lyckades få skjuts för sonen till hans karateträning, så jag slapp åka och jag kunde istället själv träna Powerstrike Impact! LYCKA!

Antog att det skulle vara ett kul pass och det var så inih***vete kul! Tufft, kämpigt, hårt och grymt.
Älskar boxarhandskar!

Har tränat boxercise, karate, kickboxning (i Philadelphia,USA, mycket mallig över det!), boxning och lite punch-out och jag älskar det! Dock har det varit trist att träna ensam. På mitt tidigare gym fanns det några pass av den typen, men ändå inte så himla bra. Men detta! WoW! Jag är frälst! Skiter (nästan) i sonens karateträning, bara jag får träna Powerstrike!

Det var GRYMT tungt! Men när det var dags för stretch ville jag bara ha mera!

Havregrynsgröt till frukost som vanligt.
Liten portion fisk o tomatsoppa till lunch.
Eftermiddagskaffe med en kanelbulle.
Till middag blev det en uppvärmd gammal bit fransyska med haricot vertes.
Kvällsfika efter träningen blev en stor blåbärssmoothie och 2 knäcke mackor.
Hungrig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar