söndag 19 september 2010

ajaj

Körde tillsammans med maken idag. Fast han körde styrka och jag kondition.
45 min intervall på crosstrainern. Plus plankan på boll och sidoplanka, 3ggr vardera. 10-30 sek.
Gjorde illa mig i ryggen när jag stog frammåtlutad. Begynnande ryggskott. Men det går väl över med lite voltaren och massage. Hoppas jag inte behöver vila imorn då Pump är inplanerat.

Havregrynsgröt till frulle
liten omelett med kräft/kesoröra till lunch
Middan är inte fastställd än.

Vägde mig i dag. Det var två veckor sen sist. -4 hekto! Det är sånt här som gör att jag vill ge upp.
Jag har tränat 5-6 ggr i veckan. Mest kondition. Ätit jättebra. Skippat socker och skit. Innan detta har jag inte tränat på ca 8 månader mer än, någon powerwalk här och något pumppass där. Slarvat med maten. Fikat och mumsat godis. Lite mer än -4 hekto hade jag väntat mig.
Okej! Jag har mens. Lägger på ordentligt med vätska då. Gör en ny vägning när mensen är slut och skiter i att registrera några kilon nu.

2 kommentarer:

  1. Släng ut vågen! Mät dig. Eller skit i det också och känn när kläderna blir lösa. /Doris

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har bukomfånget ökat. Och alla byxor som inte är mjuka får jag inte på mig...

    SvaraRadera