söndag 26 september 2010

kvällen

Tränat ikväll. 15 min uppvärmning på cross. Ville nästan inte sluta. Men hade ju bestämt mig för att köra ett styrkepass och min tid är begränsad.
Körde det vanliga styrkepasset som tidigare och det känns som vanligt ingenstans. När jag sätter mig i bilen för att köra hem vill jag att det ska vara jobbigt att vrida på ratten och att jag ska ramla in genom dörren hemma. Men just nu känns det inte ens som att jag har tränat, förutom att jag är fuktig på ryggen, under boobsen och i håret. Jag tar ju i. Det till och med låter om mig. Pinsamt säkert. Det ÄR tungt.
JAG VILL HA EN PT!

Nu har jag bestämt mig för att byta ut havregrynsgröten mot ägg till frukost.
2 ägg och en kaffe. Kanske en liten knäcke om jag ids. Måste doppa í kaffet så den blir mjuk. Saknar några tänder för att tugga knäcke.
Anledningen till frukoständringen är att jag gått ner lite (för lite), men midjemåttet har ändå ökat och jag känner mig alltid som mest uppblåst efter frukost.

I morse var det ägg, knäcke, mjölk o kaffe till frulle.
Bönsalladen till lunch och chili con carne till middag.
1/2 granatäpple efter träning.
Känner mig lite hungrig än. Kanske beror på det x-tra fikat i e.m, som var planerat. Höll mig till EN endaste bit kladdkaka m pistagenötter o lite grädde. Hade bestämt mig för att begränsa mig till 3 sorter (av 7) men jag var nöjd efter en. Stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar