lördag 18 september 2010

Yey

10 minuter cross som uppvärmning. Fy fan vad tunga 10 minuter kan vara om man bestämt sig för att köra endast 10 minuter. Hade jag ställt in den på 30 minuter hade 10 minuter inte alls varit tungt. Även om jag kört på med samma motstånd.
Styrketräning enl instruktionerna. Kör nu på 12 repetitioner, orkar jag 12 så höjer jag vikten och kör 10. Orkar jag 10 (fast det svider i musklerna) så höjer jag och kör till 8.
Var i bättre form än i torsdags. Bättre blodsocker förmodligen.

I går fredag var jag på Godishuset med barnen. Nordens största godisbutik. Dom köpte varsin liten Pringles burk, och varsin rolig godis. Jag hade bestämt mig för att plocka lite godis till lördag. Men jag var inte sugen!!! Så det hoppade jag över. Det blev dock en del popcorn och coca-cola.

Lördag idag, köpte lite godis, har ätit 8-10 bitar. Enough! Blä vad illa jag mår redan.
Havregrynsgröt till frulle
Räkomelett till lunch
Kycklingwok puttrar på spisen och det blir dagens middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar