onsdag 29 september 2010

Jaaa!

Utropar JAAA! I ett försök att vara positiv.
Jag är sjuk. Har riktigt jävligt ont i halsen. Taggtråd. Ont i huvudet och hög feber, trodde jag.
Tempade mig 36.0! Andra örat 36.0! En gång till båda öronen 36.0 och 36.3.
Oj! Min normala kroppstemp är 37.5. Förväntade mig minst en 38.0.

Nåja, jag är GLAD och nöjd över att det kom i morse och inte igår kväll. POWERSTRIKE! Kände inget under passet, mådde bra och körde HÅRT! Hade iofs ovanligt mycke sendrag. Smalbenet och fotryggen, foten flexades uppåt varje gång vi gjorde serier med fler än 2 sparkar. AJ!

2 ägg, kaffe o knäcke igår.
Lunch bestod av biff med sambalgrädde, bjöds på det av en vän, på restaurang.
Middan blev "leftovers" kyckling o ris.
Efter träningen blev det Wasa flingor med mjölk och banan. Och jag såg hur magen växte... Från månad 3 till månad 7, såg jag ut att vara plötsligt. Blä! Bröd, havregrynsgröt och Wasaflingor får bli ett no-no för mig.

Såg på apoteket att de börjat med nya viktminskningsläkemedel.

Men jag satsar och håller tummarna för Venom Hyperdrive 3.0+ , som ska öka ämnesomsättningen, stimulera kroppens egna energiutvinningsprocesser och dämpa aptiten. 

 
Förresten, nu har jag varit fet i 10 år. Varför får jag fortfarande en chock när jag ser mig i spegeln?
Jag känner mig definitivt inte så fet som jag faktiskt är (inte mer än när jag ska knyta skridskor och spänna slalompjäxor).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar