söndag 12 september 2010

fjärtdag

Hemkommen från gymmet. 10 min cross, intervallpass + 10 min löpband, intervall 5.5-10km/h, fick avbrytas efter svåra bröstsmärtor. Ja alltså BOOBsmärtor, eller PMS besvär samt bråkig telefon, som började spela högt i min bakficka trots att jag hade sladden i. Utbrott - slängde den i löpbandet hårt. Tyvärr höll den och fortsatte spela. Den gick inte att stänga av. Kunde dock sänka volymen tillslut, efter många onda blickar. Fick nog och åkte hem och surade. Svettades som fan i alla fall och passet gav väl nåt i alla fall.

Har ätit LCHF länge, gick ner 15 kg på 3 månader - det var dock för två år sedan. La sedan till lite av de bättre kolisarna - morötter, frukt, lite potatis, knäckebröd, bulgur odyl. Blev då också lite svårare att hålla igen på godiset och kakorna. Och kilona kom sakta tillbaka.

De senaste dagarna har jag ätit havregrynsgröt till frukost + 1/2 banan.
Håller igen på kolhydraterna till lunch och middag. Idag blev det dock en jubileumsbakelse till lunch. Den var gratis så det gills inte. Gratis är gott.
Kycklingsallad till middag.
Matar musklerna med bananknäcke nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar